יום שני, 25 באפריל 2011

חמשת המקומות הטובים ביותר ללמוד בהם NLP

רוצים ללמוד NLP אך מתלבטים איך והיכן ? קריאת המאמר תסייע לכם לבחור מוסד בו תוכלו ללמוד NLP בצורה יסודית ומעמיקה.

שיטת הNLP היא שיטת לימוד שהופכת נפוצה יותר ויותר עם השנים, ובבסיסה עומד העיקרון לפיו ניתן לשנות את מבנה ההתנהגות של האדם.
למידת השיטה מאפשרת ללומד להשתלט על הדפוסים המכתיבים את אורח חייו ולהפוך אותם לדפוסים המשרתים את אורח חייו ואת רצונותיו.


איפה ניתן ללמוד NLP?

כיום קיימות אופציות רבות בכל הקשור ללימודי NLP – שכן ישנם גופים רבים המציעים תוכניות לימוד עשירות ומגוונות. כדי לעשות עבורכם קצת סדר בתוך הבלגאן, הכנו עבורכם רשימה של חמשת המוסדות המומלצים ללימודי NLP לפי סדר עדיפות :
  1. מכללת רטר- מכללת רטר הינה מכללה ותיקה הפועלת מזה חמש עשרה שנה בתחום הדמיון המודרך ו -NLP. המכללה המצוינת פרוסה לכל אורך הארץ ויש לה כ-12 שלוחות.
    בנוסף לכך, למכללת רטר יש את הכבוד לייצג ולארח את אחד ממייסדי שיטת ה NLP- פרופסור ג'ון גרינדר- מה שמעיד על גדולתה ועל הניסיון הרב והמקצועיות המאפיינים אותה.
  2. מכללת קגן פועלת בישראל מזה שלוש עשרה שנה ומציעה גם היא מסלולי לימוד NLP מסוגים שונים, תוך כדי שימוש בטכניקות וגישות עדכניות.
  3. מטרות- המרכז ללימודי COACHING וNLP - בראשו עומדת רונית גולדברג . המרכז מעביר קורסים וסדנאות בתחום הNLP וכן סדנאות הסמכה.
  4. מרכז NLPPLUS – המרכז הרב תחומי להובלת תהליכי שינוי – בראשו עומדות שלוש מרצות אשר עברו הסמכה בחו"ל . המרכז פועל רק באזור המרכז ומחזיק כ-3 קליניקות בלבד.
  5. בתי ספר שונים ל-NLP- בית ספר המשלבים קאוצינג ואימון אישי.

בבואכם לבחור מוסד בו תלמדו את שיטת NLP זכרו כי עליכם לבחור במוסד אמין שסילבוס הלימודים בו ייתן תמורה הוגנת לתשלום שלכם.
סקירת המוסדות שהבאנו כאן תוכל לסייע לכם לבחור מקום לימודים בו תוכלו למצות את כישוריכם וליישם את עקרונות השיטה בצורה הטובה ביותר.
בעודכם סוקרים את מוסדות הלימוד השונים בדקו איזה מוסד הוא מקצועי וותיק יותר וכן בדקו את תוכניות הלימוד השונות של המוסדות, שכן NLP היא שיטה שיש ללמוד על בוריה כדי למצות אותה ולעשות בה שימוש שיסייע לשפר את איכות חיינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה