יום חמישי, 21 באפריל 2011

לימודי דמיון מודרך ו NLP-


מכללת רטר הוקמה בשנת 1996 על ידי דפנה ואמיר רטר אשר הוכשרו על ידי מייסדי שיטת הNLPד"ר ריצארד בנדלר ופרופסור ג'ון גרינדר.
מכללת רטר מתמקדת בלימודי דמיון מודרך ו NLP והיא המכללה הגדולה והוותיקה ביותר בתחום. כל הקורסים המוצעים במכללת רטר הינם קורסים בחסות מוסדות אקדמאיים. לימודי הקורסים של מכללת רטר נלמדים בשני עשר מרכזי לימוד ברחבי הארץ וזאת על מנת שהקורס יהיה נגיש לכלל האוכלוסייה . מרכזי הלימוד פזורים בתל אביב, הרצלייה, רעננה, רחובות, קריית ביאליק, באר שבע, מודיעין, אוניברסיטת בר אילן, ירושלים, פרדס חנה,חיפה ונחשונים.
מסלול התואר מתחלק לשנתיים כאשר כבר בסוף השנה הראשונה המטפל מקבל דרגת NLP  Practitioner  ומתמחה בדמיון מודרך ובקו הזמן. עם כלים אלו יכול המטפל לשלב את הכלים עם עבודתו. לאחר סיום השנה הראשונה המטפל אינו יכול לעבוד באופן פרטני מול מטופלים אבל יכול לעבוד כמתמחה.
לאחר סיום השנה השנייה המטפל מקבל תעודת NLP Master Practitioner בינלאומית, כל התעודות ניתנות מטעם  International Association of NLP-Institutes (IN).  שמכללת רטר היא היחידה בארץ הרשאית לתת תעודות הסמכה מטעמם. בוגרי שנה ב יכולים לעסוק בהנחיה פרטנית מול מטופלים ואפילו לפתוח קליניקה פרטית.
לאלו הרוצים להמשיך להתקדם ישנה אפשרות לעשות קורס NLP Trainer's Training. בה הם יקבלו את הכלים להעביר סדנאות והרצאות, עמידה מול קהל ואפילו יוכלו לפתוח בעצמם מרכזי לימוד לNLP.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה